DEADLINE / Oportunități

Centrul pentru Jurnalism Independent angajează MANAGER DE PROIECT!

Ești pasionat de media și jurnalism? Crezi că libertatea de exprimare este o valoare fundamentală? Îți dorești mai multă responsabilitate pentru instituții și crezi că avertizorii de integritate sunt vitali pentru o democrație sănătoasă? Vrei să te implici în creșterea competențelor media ale cetățenilor?

Te așteptăm în echipa noastră! Vrem un coleg/o colegă cu valori democratice și principii solide, dornic(ă) să contribuie la o societate mai transparentă, mai educată, mai corect informată și mai implicată.

 

 Dată de început a activității: Vei începe, în funcție de disponibilitatea ta, la cea mai apropiată dată (preferabil, nu mai târziu de 15 martie), iar activitatea se va desfășura până la finalul lunii ianuarie 2021, cu posibilitatea de prelungire.

 

 Tip de contract: contract de muncă full-time, perioadă determinată, cu posibilitate de reînnoire. 

Localitate: București, cu deplasări în funcție de activități, atât în România, cât și în străinătate.

 

DESPRE ORGANIZAȚIE

CJI a apărut în 1994 ca un forum pentru profesioniștii în jurnalism. Am fost o școală altfel pentru multe generații care au scris istoria mass-media, oferind instruire și sprijin pentru mai mult de 15.000 de profesioniști. De-a lungul timpului, am contribuit la elaborarea și adoptarea unor legi esențiale în România, precum: legea accesului la informație, legea audiovizualului, legislația achizițiilor publice, Codul Civil și Codul Penal. Încă din primii ani, am implementat proiecte de educație civică și media, educația devenind acum una dintre preocupările noastre centrale, peste 500 de profesori și 20.000 de elevi fiind beneficiari direcți ai programelor noastre.

 

DESCRIEREA JOB-ULUI

Vei contribui atât la derularea proiectelor aflate în implementare, cât și la dezvoltarea altora noi. Proiectele curente ale CJI abordează teme precum transparența și buna guvernare, educația media, formarea jurnaliștilor, promovarea inovației în media, drepturile omului. Printre proiectele în care vei lucra se numără și „Enabling Anonimous Tipping”, proiect ce își propune să furnizeze o soluție tehnică sigură și eficientă pentru semnalarea și rezolvarea situațiilor de încălcare a regulilor,

legilor, standardelor etice, pentru instituții publice și private, oferind garanția anonimatului și protecția reală a avertizorilor de integritate.

 

RESPONSABILITĂȚI

  • Implementarea eficientă a activităților planificate în proiecte, în vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai înalte standarde de calitate;
  • Realizarea de materiale informative pe subiectele acoperite de proiecte;
  • Stabilirea și menținerea relațiilor de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienții, beneficiarii și finanțatorii proiectelor;
  • Asigurarea respectării obligațiilor contractuale și a procedurilor care decurg din contractele de finanțare și din acordurile de parteneriat;
  • Administrarea bugetelor proiectelor în care ești implicat(ă);
  • Organizarea achizițiilor în proiect, selecția și contractarea furnizorilor;
  • Întocmirea rapoartelor narative și financiare pentru finanțatori și/sau auditori;
  • Arhivarea corespunzătoare a documentelor proiectelor;
  • Redactarea de noi proiecte.

 

CONDIȚII DE LUCRU ȘI BENEFICII:

Programul de lucru este de 8 ore/zi.

Deplasări: în funcție de necesități, atât în localitate, cât și în afara acesteia, în țară și străinătate.

 

Îți oferim:

  • Flexibilitate în alocarea orelor de lucru și posibilitatea de a lucra de la distanță în anumite zile.
  • Atmosferă de lucru plăcută.
  • Deschidere  – posibilitatea de a transforma idei proprii în proiecte și programe.
  • Oportunitatea de a intra în contact cu oameni implicați din domeniul jurnalismului, al educației, al activismului civic.

 

CERINȚE MINIME

  • Minim 3 ani experiență în management de proiecte
  • Studii superioare
  • Cunoștințe foarte bune de limbă engleză (scris/vorbit)
  • Cunoștințe de transparență și integritate publică, inclusiv zona de avertizori de integritate
  • Cunoștințe foarte bune de operare a calculatorului (MS Office, Internet, programe și aplicații)
  • Abilități de folosire a mediului online (cloud, interfață de administrare, modul de WordPress, rețele sociale etc).
  • Capacitate bună de planificare, prioritizare și organizare a activităților
  • Abilități de sinteză și prezentare
  • Abilități de comunicare interpersonală, de persuasiune şi negociere
  • Flexibilitate și adaptabilitate la diverse tipuri de activități și contexte de lucru
  • Abilitatea de a stabili și menține relații, echilibru, perseverență
  • Atitudine pozitivă și abilitatea de a mobiliza oamenii către acțiune

 

AVANTAJE:

  • Studii/formări în domeniul managementului de proiect/ în domeniul transparenței și integrității publice
  • Experiență/studii în mass-media/jurnalism/drepturile omului/educație
  • Experiență în mediul ONG
  • Experiență în scriere de proiecte de finanțare
  • A doua limbă străină la nivel conversațional
  • Motivație, orientare spre soluții și atitudine proactivă
  • Bună înțelegere a cifrelor, bugetelor și bazelor de date
  • Rezistență la activități birocratice și administrative

 

Trimite-ne CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa contact@cji.ro până la data de 20 februarie ac., ora 16.00, cu mențiunea în titlul emailului: Selecție Manager de proiect. Selecția se va realiza în 3 etape (CV și scrisoare de intenție, interviu inițial, interviu final) și va fi un proces continuu, până la ocuparea poziției.

 

Conformitate GDPR: Prin trimiterea aplicației ești de acord că datele tale personale vor fi utilizate în procesul de recrutare. Toate documentele pe care le vom solicita în diferite etape ale procesului de recrutare vor fi utilizate numai în acest scop. Personalul implicat în recrutare și selecție este instruit să aplice regulile de protecție a datelor și că informațiile personale vor fi tratate în mod confidențial. Conform politicii noastre, vom păstra documentele dvs. de candidatură doar pentru perioada de recrutare.